Tunneälytaidot myynnissä ja asiakaspalvelussa

Loading Loading...

Kevät 2019: 2.4.2019 ja 24.4.2019 tai to 25.4.
Syksy 2019: 17.9.2019 ja 8.10.2019
Talvi 2019: 5.11.2019 ja 26.11.2019

Ajankohta
Aika
Kesto
Ilmoittautuminen/ Hakeminen jatkuva haku


Tavoitteet ja hyödyt

Osallistuja saa välineitä tunneälytaitojen kehittämiseen: ajattelutapojen ja käyttäytymisen muuttamiseen, itsetunnon ja rohkeuden sekä motivaation lisäämiseen, varmuutta asiakaskohtaamiseen, myyntitaitojen kasvattamiseen, kannattavampaan toimintaan sekä työssään kehittymiseen.

Valmennus antaa uusia näkökulmia sekä välineitä löytää itsestä ja ympäristöstä uusia mahdollisuuksia, joissa voi hyödyntää omaa potentiaalia, voimavaroja ja osaamista. Myynnin ja asiakaspalvelun tunneälytaidot -valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistujia yksilöinä ja sitä kautta tuoda organisaatiolle uutta, liiketoimintaa tukevaa osaamista.

Kenelle soveltuu

Tunneälytaidot myyntityössä -valmennus sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka haluavat kehittää omia tunnetaitojaan, avata lukkoja ja ajatusjumeja, avartaa omaa minäkuvaansa, sekä ottaa seuraavan askeleen ammattilaisen urallaan.

Valmennus sopii BtC -jaB-to-B toimialalla työskentelevillä, mutta myös julkisen/kolmannen sektorin organisaatioissa työskenteleville.

Toteutus

Tunneälytaidot -valmennuksen toteutus on rakennettu siten, että käsiteltävät aiheet liittyvät myynti- ja asiakaspalvelutyöhön. Valmennustapa sekä ympäristö ovat turvallisia, ja valmentaja/t ovat alan ammattilaisia. Valmennus on työtavaltaan osallistuttava, ja tehtävät sekä harjoitteet ovat monimuotoisia ja poikkeavat usein perinteisistä menetelmistä.

Suorittamisaika

Valmennuksen kesto on kaksi (2) lähiopetuspäivää, sekä niihin liittyvät soveltamistehtävät. Valmennuspäivien välillä on noin 3 viikkoa.

Valmennuksen aikataulut (1pv + 1pv)

  • Kevät 2019: 2.4.2019 ja 24.4.2019 tai to 25.4.
  • Syksy 2019: 17.9.2019 ja 8.10.2019
  • Talvi 2019: 5.11.2019 ja 26.11.2019

Sisältö

Valmennuksessa perehdytään käyttäytymisen merkitykseen myynti- ja asiakaspalvelutyössä.

Valmennuksen jälkeen osallistujat osaavat hallita ja hyödyntää paremmin omaa käyttäytymistään ja tunteitaan työssään (mindset). Toisen kohtaamisessa osallistuja oppii käyttämään tunneälytaitoja muun muassa asiakkaiden kohtaamisprosessissa.

Osallistuja saa myynti- ja asiakaspalvelun taitoprosessiin välineitä (toolset), sekä oppii tunne- ja taitoprosessin yhdistämisen.

Valmennus tukee myös henkilöstön välisen vuorovaikutuksen kehittämistä.

Hinta

Valmennuksen kokonaishinta on 595€ alv0%.

Koulutuspaikka

Amiedu
Valimotie 8
00380 Helsinki

Ilmoittautuminen

Täytä lomake sivulla olevasta Ilmoittaudu-linkistä.

Kysy lisätietoja

Esko Mertaniemi
Palvelupäällikkö
Puhelin +358 40 8237707
esko.mertaniemi(at)amiedu.fi

Ilmoittaudu

Kysy lisätietoja

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-15, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi